Historické pozadí: TV hry byly předchůdci PlayStation. Byla to krabice, která se připojovala k běžnému televizoru a ke které se připojoval jeden nebo dva joysticky. Nejčastější hrou byl tenis pro dva hráče viz obr. 1.
![]() |
Vaším úkolem je napsat program, který simuluje tuto hru na osobním počítači. Hrací pole jsou dva čtverce vedle sebe -- pro každého hráče jeden. Jednoho hráče simuluje počítač. Lidský hráč může ovládat svoji pálku (raketu) myší nebo klávesnicí dle vlastního výběru a to i oběma způsoby zároveň. Pálkou lze pohybovat ve vertikálním i horizontálním směru. Program nepustí hráčovu pálku z hracího pole.
Před hrou se dá nastavit šířka pálky jako počet procent z délky strany hracího pole. Body se počítají jako v tenise a v průběhu hry se neustále zobrazují. Program vyhodnocuje vítězství a prohru.
Program bere v úvahu dynamiku úhozu, točené míče, odpor vzduchu a cokoliv dalšího, co má podle vás smysl.
Kromě jednouživatelského režimu hry jsou podporovány následující druhy her:
![]() |
Čtyřhra je ztížena hráčům tím, že pro spoluhráče je hrací pole rozděleno na čtyři kvadranty viz obr. 2. V jednom kvadrantu muže být najednou pouze jeden z hráčů.